.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخذ سند مالکیت 365 موقوفه در مازندران
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 365 سند مالکیت موقوفات و بقاع متبرکه مازندران اخذ شد.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام ستار علیزاده امروز در گفت‌وگو با فارس، وظیفه اوقاف را در احیا و تثبیت موقوفات سنگین برشمرد و اظهار کرد: اخذ سند مالکیت موقوفات خدمت ماندگار و ارزشمندی برای وقف است.

وی به انعقاد تفاهم‌نامه بین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سازمان اوقاف و امور خیریه اشاره کرد و افزود: ارائه سند مالکیت موقوفات و تثبیت آن برای آینده بهترین خدمت به نیت واقف است که این مسئله مبنای دینی و اسلامی دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دو سازمان ثبت و اسناد و اوقاف موفقیت‌های خوبی کسب کردیم مهم‌ترین هدف از اخذ سند مالکیت موقوفات را حفظ عین موقوفات و جلوگیری از تعدی و تجاوز به زمین‌های وقفی دانست و بیان داشت: یک جلسه کارگروه حقوقی و ثبتی موقوفات مازندران با ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان‌ها در جهت پیشبرد اهداف تفاهم‌نامه بین دو سازمان متبوع برگزار شده است.

علیزاده با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون 365 سند مالکیت موقوفات و بقاع متبرکه مازندران اخذ شد، گفت: ادارات اوقاف بلده، نور، محمودآباد، نکا و بابلسر رتبه‌های نخست تا پنجم مازندران در اخذ سند مالکیت را کسب کردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.172 seconds.